Biter ve Başlar


6 sene olmuş bu blogu yayına sokalı. Kendi halinde, öyle ya da böyle bir şekilde yazdım çizdim. Sonrasında sevgili dostum 'koza' ile beraber yazmaya başladık.

Ne olursa olsun yazmayı seviyorum. Bir anlama gelmesi gerekmiyor yazdıklarımın. Dertlerimi, sevinçlerimi paylaşmayı. İlgi alanlarıma yönelik çiziktirmeyi.

Son bir senedir pek bir şey yayınlayamadım. Bu kendime ve bloga dair az da olsa dönme çabasıdır. Askerlik bitti. Dünyanın en rahat askerliğini yaptım sanırım. Sanırım çünkü başka askerlik bilmiyorum. Sonunda bitti. Bu bitme bana çok şeyler kattı. Devam ettirebilme. Tembel olmamayı, hayata dahil olmayı, yapabileceğimi öğrendim.

İnsan hiçbir şey bilmiyorsa bile en azından hiçbir şey bilmediğini biliyordur düşüncesindeyim. bu düşünce ile hareket edebilmeyi daha da benimsedim.

Elimde ne varsa onu ortaya koymak istiyorum artık. Bir yere gelip bırakmak, umutsuzluğa düşmek gibi hallere girmekten sıkıldım. 25 az bir yaş değil. Çok da sayılmaz elbet ama sürekli durmuş biri için yola çıkmak için geç sayılabilir. Ben işin bu kısmını bir kenara koyup yola çıkıyorum.

Umarım yazabilir, buralarda bir şeyleri sunabiliriz.

Hoşçakalın.

Yorumlar

& sene mi maşallah darısı başımaa:)
us dedi ki…
Hoşgeldin demeye hazırlanırken hoşçakalın diye bitrmişsin olmamış. ben de yalnız kalmıştım buralarda üretkenlik problemleri yaşıyordum. iyi oldu geldiğin.
üreteceğiz dostum :) arayacağım seni... konuşsak güzel olur.
us dedi ki…
oh yeah!