Hıyara Not

Bok var. Şu an aslında berbat hissediyorum. Hani sonunu bilirsiniz de ama içinizde ufak bi ihtimal parçası vardır ya. olmayacak şeyin olmasına dair. O hissin ben ... Yok küfür de ederim de. etmeyeyim. Silerim zaten. Bana miras kalsın bu.



Ama benim küfür derdime bu şarkı ile çare bulabiliriz sanırım. Derdim aşk meşk de değil. Bıraktım lan hayatı. Hayatın. Çok içlendim lan. Ama ağlamak yok. resmen kendin ettin kendin buldun. Okumayın ayrıca. Kendime miras bırakıyorum dediğim gibi. 

Lan sen ha sen hıyar. şimdi bir sene daha geçecek. Sen de yine bi bok olmayacak. Hıyarın teki olacaksın sadece. Yani hep olduğun gibi. Salak hırsların olacak. Kızgınlıkların. Lan güçlüsün sen. Yapmak istediğini de yapabilirsin. Sadece koşmuyorsun. Koşmayı bırakmayacaktın. Bıraktın ne hale geldin gör işte. Bunları okuyorsan ki okursun sen. Malsın çünkü. Neyse. Vallahi neyse. git sikimsonik işlerinle uğraş sen. Yaşamı anlamlı kılmak için uğraşma zaten. Görme etrafını. Kaybol çukurlarda, karanlık tünellerde. Cebindeki kibriti yakmak gelmesin aklına. 

Bu kadar şimdilik kendime yakınma. Umarım sen hala öyle değilsindir. 

Yorumlar

us dedi ki…
"yapabileceğimiz önemli değil dostum önemli olan yapacağımız..." (kenshin)