Yorum yapacaktım, böyle oldu!

Bittersweet bir yazı yazmış 2 şubatta. Tıklarsanız görebilirsiniz. Neyse, ben de bu yazıya bir yorum yapayım dedim amma velakin yoruma kapalı olunca onca yazdığım havada kaldı. Yani yazasım varmış. Görsün diye değil de, kendi yazdığımı sevdim lanet olsun ki. O zaman yazının ardına bir de video sıkıştırayım. Lililerle!




Olayları romantikleştirme hali. Ve aslında çekici de. Bilmem sende nasıldır ama bazen bana olur "en güzel aşkı hayal edersin, ettikçe kafanda olur, birini tanırsın, onunla çok mutlu olacağını sanırsın, olmaz" , "bir yerde otururum, bir an kendimi Marlon Brando gibi hissederim, sigarayı tutuşum değişir, elimde bardak başkadır, biri görse wouw! diyecek hissi, olmaz" , "intihar en çekicisi, hele hayal edince bambaşka, çünkü kendini defalarca ve farklı biçimlerde öldürebiliyorsun kafanda, sonuçta olmaz" aslında böyle yaşamıyoruz gibi geliyor bana, sadece böyle yaşadığımız anlarımız oluyor, bi nevi uyku hali. Aman da çok yazdım. İşte böyle. Dıp tıs, dıp tıs.

Bu da videomuz Tık tık


2. kısım

Üstteki bölümü yazalı daha bir kaç dakika oldu halbuki. Bittersweet'in diğer yazısı Melankoli'yi de okuyunca oldu bu 2. kısım da. Yapmam da böyle şeyler neyse. Yapmış olduk bir kere. Bazı cümleleri ilgimi çekti. Tabi bunu hissettirdiği, benim de düşündüğüm şeyler olmasından dolayı söylüyorum. Kendisi birilerinin onun cümlelerini kurduğunu düşünüyormuş, o da bu yazısında fazlasıyla benim cümlelerimi kurmuş. Selam çakalım sessizce.

İşte sevdiğim kısımlar, bir de altına sevdiğim bir parçayı yerleştirmiş, Nükhetciğimden. :

"Düşünme tarzı mı desem ruh eşi olmak mı desem,bazı insanlar var ki benim cümlelerimi kuruyorlar.Geçmişleri yaşadıkları hayatlar benden çok uzak olsa bile ortak bir noktaya varmışız bu insanlarla.

Bunu kaçmak olarak yorumlamak doğru olmaz.Kabullenemeyeceğim durumlara katlanmaktansa orayı terk etmeyi tercih ediyorum çünkü.ben insanlarla uğraşmam,herkes ayrı bir dünya.Örneğin şımarık insanların olduğu yerde zorunlu olmadıkça durmam. Sevmiyorum arkadaş.gitsin annesine babasına yapsın şımarıklığını.Ben neden dinleyeyim onu.Samimiyet yoktur orada.Ne kazanabilirim onun yanında,anca sinir olurum veya onu sinir ederim o yokmuş gibi davranarak.

[...]Yalnızlığın zevkini çıkartan başka insanlar da var bunu bilmek güzel."

İşte bunları okudunuz sayın seyirciler. Yalnızlık zevkli. Mesela şu an. Kahve, sigara, film, sıcak bir oda. Yapayalnız. Sessiz. Söylemişimdir belki, Taksim'de ki o kalabalığı severim diye ama nasıl? Yapayalnızken. Hem bunu 1. kısımla da bağlayalım. Kalabalık içerisinde, yalnızlık.

Yorumlar

bittersweet dedi ki…
ettik mi 4 kişi :) şu an kahve sigara deniz kenarında güneşin tadını çıkarıyorum yalnız bir şekilde,huzur budur :) ayrıca yorum kısmının kapalı olduğunun farkında değildim el atıyım bi :)
sana bir de kitap ve güneş gözlüğü lazım. hatta hasır şapkan da olursa tamamdır :)
bittersweet dedi ki…
Mimlendin haberin ola :)

http://almostweightless.blogspot.com/2012/02/mim-var-dediler.html
Hey teşekkürler :) Cevaplarımı hazırlıyorum :)