Yeni Tema



Bilenleriniz vardır. Yaklaşık beş gün önce bir anket başlatmıştım blog içerisinde. Aslında anketin dolmasına daha zaman vardı. Fakat bendeniz Doruk, site için yeni tema arayışlarına girdiğimden ve bunu denemeye çalışırken, widgetleri sil yaparak, eski temayla yeni temayı birbirine geçirdim. Kısada geri dönüşü olmayan yol! Haliyle uzun zamandır kullanmayı düşündüğüm bu temaya geçtim. An itibariyle, saat 07.09. Ve ben siteyi öylesine perişan bırakmamak için, bu tema olaylarından pek anlamamakla beraber uğraştım. Gözlerimden uyku, kulaklarımdan nameler eksik değil şu an. Ben bu temayı çok sevmeme rağmen bir kaç handikapı var. Belki düzeltilebilecek şeyler fakat bu kodlarla oynama meselesinde pek iyi değilim. Biraz bilgi, biraz içgüdüler sayesinde yapmaya çalıştım.

Sitenin yukarısında, Anasayfa yazısından sağa doğru başlıklar göreceksiniz. Bunlar benim daha önce etiket olarak kullandığım başlıklar. Hepsi yazılara ait etiketlere yönlendirilmiş durumda. Fakat şöyle bir sorun var. Diyelim ki bir yazıyı okuyorsunuz ve anasayfaya dönmeden, yukarıdaki başlıklar sayesinde o butona tıklayıp, ilgili yere gitmek istiyorsunuz. Gidemeyeceksiniz. Çözemediğim sebeplerden ötürü bunu anasayfa üzerinden yapanız gerekiyor. Şimdilik bu anlamda gözüme çarpan tek sorun bu.

Ha eksikler yok mu? Var. Bazı başlıkları boş bıraktım. Veya ileride yeni başlıklar eklenecek, oradaki başlıklar başka türlü dizilecek. Şu an yapabileceğim en hızlı ve düzenli şekilde halletmeye çalıştım. Umarım hoşunuza gider bu tema. Rengi diğerine göre bambaşka bir boyut atladı haliyle. Ona da bir çözüm bulamadım. Sezgin kardeş geldiğinde yardımlarını isteyeceğim yine. Hatta slidebar bile koyabilirim. Temanın özelliği fakat onu da karıştıramadım.Yine de siyah fena sayılmaz diye düşünüyorum. Ayrıca yazılar dışında kalan bölümü de çok kalabalık tutmamaya çalıştım. Bunu da ileri ki zamanlarda, yukarıdaki butonları kullanıp, yeni sayfalar açarak halletme planları içerisindeyim. 

Son olarak blog içerisinde, yukarıdaki butonları daha sağlıklı kullanabilmek adına büyük çaplı bir etiketleme olacak. O zamana kadar biraz daha karmaşık olabilir. Aslında karmaşık da değil. Sadece bazı yazılar farklı başlıklar altında karşınıza çıkacak. Bunu en aza indirip düzene koymaya çalışacağım.

Neyse. Buraya kadar okuduysanız teşekkürler. Umarım bu temayı beğenmişsinizdir. sevgili koza ve Somurtkan Şirine'nin de itirazı olmaz umarım. Ufak değişikliklere varım ama başka tema olmasın.

Görüşmek üzere.

not: 2. paragrahtaki sorun halledildi :)

Yorumlar