Sizce Blog'un Teması Nasıl?


Bir Adamın Güncesi'nin takipçileri, hasbelkader uğrayanlar v.s. sizlerden bir ricam olacak. Zaten başlıktan da anlaşılacağı üzere, blog'un teması hakkında fikrinizi almak istiyorum.

Blogun hemen sağında belirttim. Artık bu blog da üç kişi yazıyor. Bendeniz "Bir Adamın Güncesi" imzasıyla yazıyorum. "Somurtkan Şirine" ve "koza" var. koza ile konuşuyorduk. Blogun temasını değiştir dedi bana. Daha karizmatik olsun, estetik olsun. Bu konuda bende bloga giren, eden sizlere sorayım dedim. Daha doğrusu ikimiz bunda karar kıldık. Ben seviyorum açıkçası. Oyum belli :) Hani sizde bir oy verseniz, katkılarınızı sunsanız güzel olur. Zaten çok uzun süre durmayacak bu anket burada. Sonra aramızda karar verip değiştirip, değiştirmeyeceğimiz konusunda bir sonuca varırız. Ve hatta bu yazının altına fikirleriniz varsa, hoşunuza giden, gitmeyen şeyler, önerileriniz hakkında yazmanız memnuniyet verici olur. Sadece bir oy beklemekteyim. 

İyi olun.

Anket sağda yukarıda. Dikkatinden kaçanlara..


Yorumlar

us dedi ki…
olum ben sana değiştir demedim ki aklında bulunsun dedim :P
tamam aklımda bulunacak :) anket yapıyoruz işte.
bence güzel olmuş.Güle güle kullanın.
Teşekkürlerimi sunarım.. :)