Mim - 1

Hey! Ben daha 1. Mim'e cevap verememişken, Ofelya'dan 2.si de geldi. Bu arada ben bu Mim'leri Doruk olarak cevaplıyorum. Yani bir yandan da Somurtkan Şirine ve koza da yanıtlarsa o başka. Yapsalar da iyi olur hani..

Ofelya ve Bittersweet'e teşekkürlerimi sunar ve 1. Mim'e kendimce bir şeyler yazarım.

1. En sevdiğin şeyler nelerdir? Nelerden hoşlanırsın, vb.
Fotoğraf Linki
Yemeği severim. Film izlemek ve fotoğraf çekmek (hobi dışında) bana büyük keyif verir. İnsanlarla konuşmayı severim. Yeni insanlar tanımayı, yeni şehirler görmeyi. Öğrenmeyi, paylaşmayı severim. Bazen yalnızlığı kalabalığın için de daha çok severim. Melankoli ve romantizm tam bana göre. Hani sahilde bir kış günü uzaklara dalarak yakılan sigaradan bahsediyorum. Elimden geldiğince yazarım. Yazarken ve yalnızken müzik dinlemeyi de severim. Ofelya, nostaljiyi severim demiş mesela, bende severim. Tam da onun tarif ettiği gibi.

Nostaljiyi çok severim..Müziklerde,kitaplarda,filmlerde...Misal kitapçılara gidince genellikle kıyıda köşede kalmış yıpranmış okunmayı,temizlenmeyi,yeniden hayata döndürülmeyi bekleyen kitapları alırım...Arşivlemeyi çok severim. Bırakın beni bir odaya plakları verin bir de kitaplarım olsun bütün ömrüm öyle geçsin.


2. Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?
Pek de faydalı şeyler yapmıyorum sanırım. Facebook'u eskisi kadar aktif kullanmamakla beraber daha çok blog yazılarını paylaşmak için kullanıyorum. Twitter'ı güncel şeylere ulaşmak için kullanırım mesela. Oyun oynarım. Bu aralar Age of Empire'a sardım yine. Ve pek de başarılı sayılmam. Elimden geldiğince gündemi takip ediyorum. Fakat şunu da söylemeden edemeyeceğim, bilgisayarım benim evim, odam gibidir. Filmlerim, fotoğraflarım, müziklerim, yazılarım. Her şeyim ve belki de dünyam onun içinde saklı. Ara sıra Photoshop ile uğraşırım. Fotoğraflarımı düzenlerim. Ve tabi ki blogum. Canlarım. 5 yıllık yahu!

3. En sevdiğin filmler nelerdir, veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz?
Aslında bu soru garip gelmiyor değil. Her ne kadar toplumsal yanı güçlü filmleri tercih etsem de, sanırım son yıllarda bilim-kurgu filmleri de izlemeye başladım ve sevmeye. Tabi onlara çerezlik demek bazı zamanlarda daha doğru olacaktır. Bunun yanında en sevdiğim film ve film serisini söylerken bu dediklerimin de dışında tutuyorum. Ortaokuldan beri en sevdiğim diyebileceğim film Back to the Future ve serinin tamamıdır. Bu andan itibaren sayılabilecek film sayısı haliyle çok. Ama Emir Kustirica, Robert Zemeckis, Woody Allen filmlerine daha bir sempatim var.

4.Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız, bunlar ne olurdu?
Öncelikle canımın içi fotoğraf makineme objektif almakla işe başlayabilirdim. Sonra Floransa'ya bir uçak bileti de fena olmazdı. Ve her kitapçıya girdiğimde onlarca kitap alma isteğimi de es geçmem mümkün değil.

5. Şu aralar en çok dinlediğiniz 3 şarkı?

İşte bunlarda bu aralar en çok dinlediklerim. Ben bu sefer kimseyi Mim'lemeyeceğim. Zira hem geç cevap verdim sanırım, hem de ikinciye cevap verdikten sonra yapmak daha hoş olacak. O biraz daha zormuş sanki.

Hoppa!

Yorumlar

Poliganum dedi ki…
ben de çok geç cevapladım bu mimi.en son yazan benimdir heralde diyodum hatta hehe :))

back to the future şahaneydi,şahane...

istedikleriniyse kopyala yapıştır yapabilirim yani o derece aynı benim istediklerimle :)
Sanırım mim'lenmek böyle bir şey. Anımsatıyor bir diğerinin yazdıkları bize bir şeyleri. :)

Sen Rose Mary'nin Bebeği filmini çok seviyorsun ya. Ben Bact to the Future'dan daha iyi bile olsa, onun yerini hiç bir filmin alamayacağını düşünmekteyim :)

Çünkü o başka...
'ofelya dedi ki…
Aaa o paragrafı ben mi yazmışım :))

Cevaplar çok hoşuma gitti..Yalnızlığı seviyorum deyince insanlar kınıyor..Ama benim gibi seven var işte..Yalnız değilim bu konuda :))
Yalnızlık, yalnız olmadığında daha güzel. :) Hem kimmiş o kınayanlar :P

Senin sözlerin, link vermeme ayıbına düşmüşüz ismini yazınca.. Affola!
bittersweet dedi ki…
itiraf ediyorum bu mimi çok keyifsiz bir zamanımda yazmıştım.Ama biraz daha özenseydim aynı fabrika imalatı olcakmış ikimizinki :)
Keyifsiz olduğun sigara istemeden belli oluyor zaten :) Fakat keyifli şeyler istiyorsun..

Benzer şeyleri hisseden farklı insanlar olmak da hayli hoş :)
bittersweet dedi ki…
biz yalnızlık severler birleşip büyük bir kara delik oluşturucaz galiba :)
Galiba :) İnsan sahip olmadığını daha çok istiyor işte...