The Lion King vs. Pocahontas




2000 sonrası doğanların bu iki güzelim filmi izlediklerini pek sanmıyorum. Tabi film endüstrisi son 20 yılda fazlasıyla ileride. Animasyon filmler epey arttı. Hatta bir çoğu seriler halinde devam etmekteler. Her ne kadar The Lion King imdb sıralamasında Pocahontas'a hayli fark atmış olsa da ikisinin de yeri ayrıdır. Hatırladığım kadarıyla Aslan Kral, sinemada izlediğim ilk filmdi. İkinci film de Pocahontas'dır. Bu da benim için neden önemli olduklarını açıklıyor işte. Aslında yapılmaz böyle şeyler ama can sıkıntısından ikisini karşılaştırayım dedim. 90'larda çocuk olmanın iki güzel yanı olan bu filmler için sitenin sağ üst köşesinde anket var. İsteyen oylasın. Sadece keyfine.

Taraf tutmadan, anımsatalım diyerek aşağıya da The Lion King'ten bir müzik gelsin.
Müzik: Elton John, Sözler Tim Rice.
Bu parçanın performansı da Carmen Twillie'den.



Yorumlar

Hazel dedi ki…
valla ikisine de bayılırım.
zaten animasyona meraklıyım o alanda bir şeyler yapmak istiyorum :)
ikisi arasında karar vermek zor ama sevmek anlamında sorulursa aslan kralı çok daha fazla izlememe rağmen pocahontas derimm :)
bilmiyorum daha çok seviyorum.
Aslında karar vermek değil de, anımsamak. İşte dolanırken etrafta aklıma düştüler. Bi nevi kendime not, okuyanlara hatırlatma :)
Adsız dedi ki…
pocahontas ı tek geçerim ya :)
Herkes Pocahontascı :)
Adsız dedi ki…
Ama o benim idolümdü. Savaşçı ruhumu ondan aldığıma inanıyorum bazen B-)