Saatleri Kurma Enstitüsü

http://fizy.com/#s/1i7n4r

Öncelikle üstteki şarkıyı açıyoruz. Yani açın ki güzel güzel bitirelim okumayı değil mi?

Ve Tanrı insanlığı yarattı. Yarın 7. gün ve bir parça dinlenebileceğim sanırım. 6 günlük maraton bugün son buldu. İki tane açıköğretim sınavı, iki tane y.lisans (gsü/Siyaset Bilimi-Sosyoloji) sınavı ve iki adette mülakatın ardından az da olsa rahatlamış haldeyim. Siyaset Bilimi'nden çaktım zaten. Onu şimdiden sonuçlar daha açıklanmadan söyleyeyim de! Açıköğretim sınavlarım çok önemli olmamakla beraber daha iyi. 6 gündür saat kurmaktan sıkılmış bu bünye yarın umarsızca, gelişi güzel bir saatte uyanacak. Bu arada Beşiktaş İlçe Milli Eğitim'den ses soluk yok anlaşılan o iş de olmadı. Kağıthane'ye başvurabilsem iyi olacaktı ama yapamadık işte tembelliğimiz. Sosyoloji'nin sınavı pek iyi geçmese de mülakattan iyi çıktım ama hazırlığa tek bir kişi alacak olma ihtimalleri beni malesef umutsuz kılıyor yarınlara. Demem odur ki, 10 kişi alırlarsa kesin girdim, 5 kişi de belki, 1 kişi de imkansız. Bazen kovalamak gerekir. Ne olacağı belli olmaz. Ben kovaladım bu dönem, olursa ne ala olmazsa mualla diyerek sonuna geliyorum. Hadi iyi olunuz!

Yorumlar