Var Mısın? yok Musun?



Kendinizi bir cümleyle tanıtın
*Her an herşeyi yapabilecek bir insan.
Yarışmaya niçin katılmak istiyorsunuz
*Eğlenmek, eğlendirmek, kısmetse birazda para kazanmak için.
Hobileriniz nedir?
*Seyahat etmek iyidir. Fotoğraf çekerim. İyi bir bisiklet sürücüsüyüm. Tavlada rakip tanımam.
Eger yarışmacı olarak seçilirseniz sizce nedeni ne olacak?
*Anlatacak çok şeyim var. Her şeye bir lafım vardır muhakkak. Espriliyimdir. Cem Yılmaz ile yarışırım. Cidden ha yalan yok. Konuşkanlığım ve zekide yapılmış esprilerim sayesinde seçilirim.
Bugüne kadar yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
*Geçen sene uçağa atlayıp Diyarbakır'daki bir gösteriye gitmiştim. Aslında amaç gösteriye gitmek değildi, hazır oraya gitmişken ona da katılayım diye. Çok kötü bir gündü. Sis bombaları, göz yaşartıcılar, taşlar sopalar havada uçtu. Biri de ölmüştü. Hangi cesaretle gittim oraya bilmiyorum.
Bugüne kadar başınıza gelen en talihsiz olay?
*Doğumum talihsizlik herhalde. Yıllardır sinir bozucu bir hayat yaşıyorum. Ama en kötüsü 2 sene önce oynadığım bir şans topu kuponumu yatırmayı unutmuş olmam ve 5+1 i kaçırmış olmamdır.
Bugüne kadar başınıza gelen en güzel olay?
*Bugüne kadar başıma gelen en güzel olay sevdiğim kadının benimle beraber olmasıdır. Onunla bir Teoman konserine gitmek. Yıllarca bunu hayal etmişimdir. Şöyle bir 10 yıl boyunca Teoman konserine gitmedim. En sevdiğim müzik adamıdır. Çünkü sevgilim ile gideceğim diye yemin etmiştim.
Büyük Ödülü kazanırsanız ne yapmayı planlıyorsunuz?
*Öncelikle bir eve çıkacağım. Hala kaldığım bir yer yok. Sonra bir dil kursuna gideceğim. Yetersiz ingilizcem ile hayat çekilmiyor. Yurt dışına çıkacağım. Sinema ile ilgileniyorum bu yönde kendimi geliştirecek atölyelere katılacağım ve duruma göre uzun metraj bir film çekmeyi düşünüyorum. Fotoğraf makinamında seviyesini arttırırım. Yeni objektifler falan alırım. Paranın bir kısmını arkadaşlarıma veririm. Onlarsız ne anlamı var o kadar paranın. Bir de Amerika2ya gidip Renée Zellweger ile tanışmak isterim. Bir şekilde tanışacağım onunla günün birinde..Ben yarışırken programa çağırsanız fena olmaz.
Kendinizle ilgili anlatabileceğiniz en ilginç şey nedir?
*Benim varlığım ilginç zaten. Bütün herkes böyle söyler çevremde. Garip adamım. Ne yapacağım belli olmaz. ama söyleyeyim çok hırslıyımdır. Kaybetmeyi sevmem. zaten 500.000'i ben kazanacağım.

Yorumlar