Masal Masal Matitas

10,10,10 bugün ne güzel evlilikler olur ama değil mi? Peki bu bünye ne yaptı? Vallahi bizim Ceyda'nın oyunu vardı. duru tiyatroda. Kadıköy-Moda semalarında. Ona gittim. Keyifle izledim Ceyda'yı. Belki 17-18 senedir gitmedim çocuk oyununa. Oyun anlamında, dekor anlamında ve müzik olarak başarılıydı. Sevdim. eksikleri vardı bana göre ama ilk oyun için yeterliydi. Yalnız benim zamanımda Tom&Jerry, Şirinler, Bugs Bunny falan vardı. Oyunda Şimşek McQuein (doğrudur umarım) ve Benten gibi çizgi kahramanların adı geçti. Benten'i hiç duymadım yahu. Nerede bizim Pokemon dönemlerimiz. Taso biriktirdiğimiz günler. Birbirimizi "kök"meye çalışırdık. Kökmek vallahi bunu kullanırdık. Köktüm seni. Birazda kökücem falan gibi. Oyunun adı Masal Masal Matitas bir daha ki gösterim 24 Ekim günü Duru Tiyatro'da.. Keyifle izleyeceğiniz bir oyun. Çocuğunuz varsa tutun elinden götürün ve bir güzel pazar geçirin. Emre Kınay'ı da bu sayede yakıdnan görme şansına eriştim. Haa Ahu Türkpençe'de oradaydı. Kadın güzel, diyecek lafım yok. Neyse işi sulandırmayayım.. Emre Kınay bir laf etti.. Ülkemizde tiyatro yeterince ilgi görmüyor çünkü bunu ufak yaşlarda çocuklarımıza aşılayamıyoruz tarzında. Eh öyle gerçekten.. 300 kişilik salonun çoğu boştu. Biraz elit tabakanın uğrayacağı yerler oralar.. Hem mekan, hem de içerik olarak.. Evine ekmek götüremeyen bir adam kalkıpta çocuğunu oyuna mı götürecek. Vesselam tavsiye edilir.. Teşekkürler Ceyda..

Yorumlar