Bodrum Günlükleri-1


Bodrum Günlükleri-1


Cuma saat 00:00 da başlayan yolculuğum arada verilen molalar ile birlikte yaklaşık 12 saat 20 dakika sürdü. Yani 19.07.2008 cumartesi günü Bodrum Bitez e ulaşabilmiştik. O güne ilk demek mümkün tabi, neyse işte bir öğlen yemeği yedik uzandık sinek saati diye bi yemek saatinde krep yedik 19.30 dan sonra da akşam yemeği falan işte... İlk gün öyle boştu zaten planlarım doğrultusunda ilerlediğimi söylemem gerekiyor..

2. gün ise; kahvaltımızı ettik, yine geldik uzandık odamız da ama odayı temizlemek için gelindiğin de oda dan çıkmam gerekti ve sahile yürüdüm, bel,me kadar daha öğlen olmadan girdim denize ve hava gerçekten çok sıcak... Bu arada şunu belirtmeyi unuttum dün akşam üzeri beni Samsun daki atölye çalışması için aradılar.. :) Devam edelim tekrar, sonra tekrar odama geldim uzandım biraz, kalktıktan sonra öğle yemeğine indim yemeğimi yiyerek odama tekrar uzanmaya çıktım.. Saat 16:00 ya kadar uzandım, gittim plaja bu sefer adam gibi girdim yüzdüm, çıktım denizden uzandım şezlonguma okudum günlerdir bitiremediğim Çanlar Kimin İçin Çalıyor u vallahi rezillik neyse efendim, sonra yine girdim denize ve odama yolladım güneş beynimi eritti desem yeridir... İşte böylece akşamı ettik. Yemeğimi yedim açtım müziğimi tekrar daldım uyku alemine bir ara uyandım birde baktım ne göreyim net gelmiş... Hehe bende gireyim bu fırsatı değerlendireyim dedim, işte uzun lafın kısası budur...

Hoşçakalın...

Yorumlar